Altior oefent tegen DDW

Op zondag 1 september was er bij Altior een driekamp ter voorbereiding op het nieuwe korfbalseizoen. Het was een mooie en warme dag met wisselend succes voor de dames. De wedstrijd tegen Be Quick uit Nuland ging verloren met 3-7. Maar na wat wisselingen die werden gedaan door het nieuwe trainersduo Robin en Jan liep de wedstrijd tegen Oranje Wit uit Leunen iets anders en werd die gewonnen met 10-7. Misschien nog niet van wat we moeten verwachten maar na het aankomende weekend als er nog oefenwedstrijden tegen DDW op zondag 8 september zijn gespeeld worden de definitieve teams 1 en 2 bekend gemaakt. Wil je een van deze wedstrijden bijwonen dan ben je welkom op sportpark De Leeuwerik in Hooge Mierde. De wedstrijd van Altior 2 begint om 14.00 uur en om 15.30 uur speelt dan Altior 1 hun wedstrijd. Misschien tot dan!