Geslaagd jubileum Altior 75 jaar

Op vrijdagavond 28 juni begon het jubileum met een toernooi voor de B,C en D jeugd die gingen korfballen en voetballen tegen hun leeftijdgenoten van Avesteijn en vv Heeswijjk. Op zatermorgen gingen de allerkleinste al vroeg ontbijten in de tent en begon voor hun het ouder-kindtoernooi. Het was schitterend weer dus het was volop genieten voor iedereen. In de middag stond het vriendentoernooi voor de senioren en A’s op het programma. Met 8 teams werd er volop gestreden want met fanatieke jongens erbij was het flink aanpoten en zweten !!! Ook was er tijd voor een ontmoeting tussen Oud-Leden die het weer leuk vonden om elkaar te zien na zoveel jaren. Om 16.00 uur was er de trekking van de grote loterij onder toeziend oog van notaris Dielissen waarin de prijzen bekend werden. Alle winnaars krijgen persoonlijk een berichtje. Ook werden de dames van de selectie nog verrast door Greenmax die aan beide teams nieuwe tassen schonk. Later op de avond begon het feest voor alle leden, vrijwilligers en sponsoren waarin er volop werd gedanst op de muziek van de DJ. Het feest ging nog door tot diep in de nacht maar Altior kan terugkijken op 2 zeer geslaagde dagen. Iedereen die hieraan heeft meegewerkt nog hartelijk dank. Totzientjes.