Altior B1 helaas niet naar veldfinale

De Korfrakkers B1 – Altior B1

Afgelopen zaterdag was er de kruisfinale in Erp tussen De Korfrakkers B1 en Altior B1. De winnaar van deze wedstrijd plaatste zich voor de veldfinale die plaats vind op zondag 17 juni in Roermond. De Korfrakkers kwamen sterk uit de startblokken en Altior had er in de 1e helft niet echt een antwoord op. Er kwamen wel enkele kansjes maar die werden niet benut …en ook de afstandsschoten waren niet goed….De Korfrakkers gingen dan ook rusten met een voorsprong van 5-1. Na rust stond de verdediging van Altior super en kwamen De Korfrakkers er gewoon niet meer door. Altior deed nog wel iets terug maar ze konden de wedstrijd niet meer laten kantelen in hun voordeel  maar uiteindelijk toch met een opgeheven hoofd het veld verlieten met een 6-3 nederlaag. Dus geen finale voor Altior B1 maar wel voor Altior C1 die enkele weken geleden zich al plaatsten. Deze wedstrijd begint om 13.30 uur met aansluitend de huldiging.

Kijk voor het complete programma op  www.ready60.nl/damesfinale.