Altior begint weer aan competitie

Afgelopen zaterdag 3 september ging de jeugd van Altior op toernooi bij SCMH in Mariaheide. Ze gingen met 10 teams naar het jeugdtoernooi waar jaarlijks toch zo’n 60/70 teams deelnemen. Het is als voorbereiding op de competitie die weer gaat beginnen. Dus werd er volop gewisseld, dingen uitgeprobeerd maar er was vooral veel plezier en lol, en er werden door enkele teams zelfs prijzen in de wacht gesleept. Ook de selectieteams hebben de afgelopen weken al volop getraind en verschillende oefenwedstrijden gespeeld. Zaterdag 10 september begint de veldcompetitie om 09.00 uur met een wedstrijd van Altior E1 tegen Prinses Irene E1. Daarna zijn er nog meer wedstrijden aan de Droevendaal en zondag begint Altior 4 aan de competitie om 11.00 uur tegen DAW Schaijk 4. Tot dan !!