Nieuw trainersduo Altior

Afgelopen week kwam Altior met de mededeling dat met ingang van seizoen 2024-2025, Jan Knollema en Robin van Baalen, de leiding zullen hebben over de selectie. Jan en Robin hebben beide ervaring als speler en trainer binnen de korfbalwereld en zijn de huidige trainers van DDW in Hooge Mierde, waar zij na mooie seizoenen, waarin de zaalfinale is bereikt afscheid nemen en een mooie uitdaging aangaan bij Altior. Beide zijn erg verheugd en zeer enthousiast om aan de slag te mogen bij deze groep en warme club! Hierbij hebben ze als eerste doel om een vaste waarde te worden in de topklasse.

Altior is een grote dameskorfbalclub, die de afgelopen jaren pendelt tussen diverse klassen, maar de ambitie heeft om vast mee te draaien in de topklasse en de reserve topklasse. Door het aanstellen van deze ervaren trainers heeft Altior het volste vertrouwen om deze doelen te gaan bereiken. Wij wensen Robin, Jan en de selectie  veel plezier & succes volgend seizoen bij deze mooie samenwerking!

Na dit seizoen gaat de huidige trainer Kacper Nowak, Altior na 5 jaar verlaten. Kacper is begonnen als coach van het tweede team, maar heeft de laatste twee jaar de verantwoordelijkheid voor het eerste team gehad. Onder Kacper heeft Altior diverse resultaten geboekt. Zo is hij met het tweede team gepromoveerd naar de reserve topklasse waar ze een stabiele factor zijn en draait hij met het eerste team bovenaan in de hoofdklasse mee en behalen ze hopelijk dit seizoen nog een mooi resultaat. Kacper gaat zich de komende tijd focussen op zijn privéleven. Altior wil hem ontzettend bedanken voor zijn inzet, kennis en enthousiasme de afgelopen jaren en wensen Kacper heel veel succes & geluk in de toekomst.
Daarnaast wil Altior ook Tonnie Lucius via deze weg bedanken voor haar enorme inzet als coach/trainer van het tweede team. Tonnie heeft de afgelopen jaren ondersteund waar het nodig was.  Ook een bedankje  naar Marloes Pennings die dit seizoen deel heeft uit gemaakt van de trainersstaf van de selectie. Beide hebben hun kennis en enthousiasme ingezet om de dames van Altior te ontwikkelen.