Oproep Oud Leden Altior

Binnenkort staat het feestweekend op het programma bij Altior ter ere van het 75-jarig bestaan van de vereniging. We doen hierbij een oproep aan alle oud leden om er op zaterdagmiddag 29 juni een leuke middag van te maken. De oudleden zijn welkom van 14.00 uur tot 17.00 uur waar er onder het genot van een drankje en waarschijnlijk ook iets lekkers weer verhalen boven komen van jaren terug !!! Wel aanmelden voor 14 juni via altior75jaar@gmail.com.

Tijdens deze middag is er tevens de trekking van de grote lotenactie die afgelopen week is begonnen en die door onze leden worden verkocht en waar je mooie prijzen mee kunt winnen. Meer informatie vind je op onze socials en www.altior-korfbal.nl  en bovenstaand mailadres.