Sport is a Gift – Ledenvoordeel Altior Intersport

Beste leden,

Tot 31 december krijg je bij Intersport Uden 10% korting op je aankopen! Lees hieronder verder voor meer informatie.

10% korting voor Altior leden tijdens ‘Sport is a Gift’

Intersport Superstore Uden is een van onze belangrijkste sponsors. Daarnaast zijn ze ook de “official supplier” van onze vereniging. Vanuit deze samenwerking willen ze ook de individuele leden een persoonlijk voordeel bieden.

Daarom krijg je tot en met 31 december 2022, na registratie in de Intersport Club-App 10% korting op al je aankopen van de sport en casual collectie!

Bij Intersport wordt het Altior logo gratis bedrukt op de artikelen uit de clubcollectie, tevens is het mogelijk om nu tijdelijk voor € 2,50 je naam te laten bedrukken. Sponsoren zijn erg belangrijk voor onze vereniging daarom ons advies om lokaal je aankopen te doen. Wanneer je al klant bent bij Intersport kun je jezelf aanmelden in de Intersport Club-app. Zo niet dan wordt er gevraagd om een eenmalige registratie. Hiermee profiteer van direct van alle voordelen. In de winkel krijg je een code waarmee je jezelf eenvoudig kunt aanmelden als lid van Altior.

Let wel! De korting wordt alleen verstrekt op het vertoon van de Intersport CLUB-app.