Nieuwsbrief september 2017

Rabobank Clubkas Campagne
De Rabobank Clubkas Campagne komt er weer aan. De vorige twee edities hebben we een mooi centje op weten te halen om het dak van het clubgebouw te renoveren en zonnepanelen te plaatsen. Dit jaar willen we inzetten op het aanschaffen van korfbalpalen voor de basisscholen, om het korfballen te promoten. Van 9 tot en met 23 oktober kan je als lid van de Rabobank je stem uitbrengen. We roepen jullie dan ook allen op om te stemmen op Altior!

Jaarvergadering
Maandag 18 september vond de jaarvergadering plaats. In de andere bijlage vinden jullie de notulen van deze vergadering. Francis Collart is benoemd tot nieuw lid van het bestuur. In juni zal de jaarvergadering van 2018 plaatsvinden.

Vacature poetsen
We zijn op zoek naar iemand die de accommodatie tegen vergoeding wil poetsen. Dagen en tijden zullen in overleg met het bestuur worden bepaald. Ben je of ken je iemand, laat het ons weten door te mailen naar altior.heeswijkdinther@knkv.net. Als je interesse hebt, horen we het graag voor 8 oktober.
Totdat we de zaal in gaan, is het de bedoeling dat de senioren en junioren nog steeds de accommodatie bijhouden. De indeling daarvoor is als volgt:
Senioren 1: kleedlokaal 1, en gezamenlijk met senioren 2 halletje bij kleedlokalen
Senioren 2: kleedlokaal 2, en gezamenlijk met senioren 1 halletje bij kleedlokalen
Senioren 3: kleedlokaal 3, en gezamenlijk met senioren 4 halletje bij kleedlokalen
Senioren 4: kleedlokaal 4, en gezamenlijk met senioren 3 halletje bij kleedlokalen
Midweek: wc’s kantine + halletje
Recreanten: vloer kantine
Junioren A1: scheidsrechterslokaal 1
Junioren A2: scheidsrechterslokaal 2

Trainen
Op dinsdag 17 oktober, woensdag 18 oktober en donderdag 19 oktober is het geen trainen in verband met de herfstvakantie. 24, 25 en 26 oktober trainen we nog buiten, vanaf dinsdag 31 oktober gaan we naar binnen. De trainingstijden volgen nog.

Nieuwe website
Er komt een nieuwe website aan! Op de ledenvergadering hebben we al een voorproefje laten zien. Vanaf 1 oktober zal de nieuwe website live gaan, jullie kunnen dan een kijkje nemen!

Speculaasactie
Door de leden is aangegeven dat ze de speculaasactie wat eerder zouden willen. Daardoor vervroegen we de speculaasactie dit jaar. Daarnaast kunnen er vanaf dit jaar ook krollen worden verkocht. Vanaf dinsdag 3 oktober start de verkoop en op maandag 6 november kunnen de speculaaspakken en krollen opgehaald worden in het clubgebouw. Meer informatie volgt.