Nieuwsbrief januari 2017

Kerstviering
De kerstviering was weer erg geslaagd en gezellig! We hebben weer lekker gegeten met zijn allen. Organisatie bedankt! De voorzitter had de volgende mooie kerstgedachte:

Trots en zorg: samen.
Samen vormen wij één, Op het korfbalveld sta je niet alleen.
Vele handen maken licht werk, En dat maakt een vereniging zo sterk.
Door elkaar nabij te staan, Te vragen hoe het is gegaan.
Zorg en successen te delen, Zodat de vereniging gedragen wordt door velen.
Samen te kijken voor een weg voor beide, Hoe te handelen in drukke tijden.
Samen dragen we allemaal bij, Want Altior: dat ben ik, dat ben jij, Altior dat zijn wij.

Nieuwjaar
Voor iedereen de beste wensen voor 2017, op naar weer een sportief jaar!

Sfeerfoto’s
Als je nog leuke digitale sfeerfoto’s hebt van Altior, bijvoorbeeld van wedstrijden of kampioenschappen, dan ontvangen wij deze graag. We hebben deze foto’s nodig als achtergrondfoto’s in het sportplaatjesboek. Je kunt de foto’s mailen naar: altior.heeswijkdinther@knkv.net.

Quiz
Vrijdag 17 maart is het weer quiz in de kantine van VV Heeswijk, voor alle seniorenleden, vrijwilligers en A-jeugd. Noteer dit alvast in je agenda!

Kamp
Het jaarlijkse kamp zal dit jaar plaatsvinden tijdens Pasen (14 april t/m 17 april). De briefjes om jeop te geven worden deze maand uitgedeeld.

Talentendag
Op 27 december 2016 was in Eindhoven de jaarlijkse talentendag dameskorfbal. Altior was hier goed vertegenwoordigd. In het talententeam onder 13 spelen Lieke Roefs en Lotte van der Heijden, onder 17 Demi Verkuijlen en Evie Kuijs en onder 19 Marloes Pennings. Bij onder 17 en onder 19 werd er met schotklok gespeeld en beide keren bestond de jurytafel enkel uit Altior leden. Anja, John, Riek en Ans: super bedankt!