Nieuwsbrief januari 2020

Gelukkig nieuwjaar
Voor iedereen nog de beste wensen voor 2020, op naar weer een sportief jaar!

Toekomst Altior
Hebben jullie je de laatste tijd weleens afgevraagd wat John Vos langs de lijn bij wedstrijden van het eerste aan het doen is? Sinds het begin van de zaalcompetitie maken we gebruik van een nieuw statistiekprogramma. John registreert alle schoten (positie in het veld, wel of geen doelpunt, hebben we de rebound) en het programma verwerkt deze informatie. Met deze data kunnen we nog beter zien op welke punten nog winst te behalen valt. Nieuwsgierig? Vraag een speelster van senioren 1 maar eens om meer informatie, ze kunnen je precies laten zien hoe het werkt.

Sportkampioenen jeugd 2019
De Welpen 2, E1, E2, E3, C1 en C3 (van vorig seizoen) worden gehuldigd als sportkampioenen jeugd 2019. De C1 is zelfs genomineerd voor sportploeg van het jaar, omdat ze niet alleen kampioen, maar ook Nederlands kampioen zijn geworden! De huldiging vindt plaats op zondag 26 januari vanaf 14.30 uur bij Lunenburg in Loosbroek. Wij wensen de speelsters en familie/vrienden veel plezier tijdens deze middag!

Quiz
Vrijdag 20 maart is het weer quiz in de kantine van VV Heeswijk, voor alle seniorenleden, vrijwilligers en A-jeugd. Noteer dit alvast in je agenda!

Kamp
Het kamp vindt dit jaar weer plaats met Pasen (vrijdag 10 april 2020 t/m maandag 13 april 2020). De mail met het inschrijfformulier is deze week naar alle jeugdleden gemaild. Geef je op!

Aangepaste trainingstijden carnaval
Van 11 t/m 27 februari is er in De Zaert beperkt de mogelijkheid om te trainen in verband met carnaval. De trainingstijden in deze weken zullen worden aangepast. Zodra wij weten wat er mogelijk is, krijgen jullie hier zo snel mogelijk bericht over.

Zaalwacht
We hebben gemerkt dat het niet altijd duidelijk is wat er van de zaalwacht wordt verwacht. Daarom hebben we in deze mail een extra bijlage opgenomen, zodat je dat vooraf kunt lezen wat precies de bedoeling is.

Bestuursleden
Toos van der Pas en Dennis van den Heuvel treden aan het eind van dit korfbalseizoen af als bestuursleden van Altior. Wij gaan op zoek naar vervangers. Bij dezen alvast bedankt voor jarenlange inzet voor onze mooie club!

Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze veldcompetitie moeten we 48 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 26 wedstrijden gefloten. Ook tijdens de zaalcompetitie moeten we 46 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 15 wedstrijden gefloten.