Nieuwsbrief juli 2022

Jaarvergadering
Op maandag 13 juni is de jaarvergadering geweest. De notulen heeft iedereen via de mail ontvangen.

1000 euro NOCNSF
Dit jaar heeft het NOC NSF € 1000,- per club beschikbaar gesteld om de club te versterken. Om hiervoor in aanmerking te komen moesten we als club een doel geven waaraan we die € 1000,- zouden besteden. Ons doel is de kleedkamers en het clubgebouw op te knappen. Inmiddels is het budget ook toegezegd, dus kunnen we alvast een begin maken met het opknappen.

Inleveren kleding
Kleding is en blijft eigendom van Altior en heb je in bruikleen. Heb je nog kleding van Altior thuis? Neem even contact op om het in te leveren. Laten we met ons allen Liza en Karin helpen om de puzzel compleet te maken.

Start trainingen/seizoen en competitie
Zodra wij meer over weten over de teamleiding en trainingstijden, wordt het bekendgemaakt via de mail.

Kampioenen/promotie
In de buitencompetitie hebben we weer een aantal teams die kampioen zijn geworden! Onze F2, D1 en Altior 3 zijn kampioen. Senioren 1 zijn gepromoveerd naar de topklasse! Proficiat allemaal dames.

Seizoensafsluiting
12 juni werden alweer de laatste wedstrijden van het seizoen gespeeld. Hierna werd dit gezellig afgesloten bij Altior met een DJ, hamburgers en een drankje.

Ouder-kind toernooi
Voor de jeugd werd op 26 juni een ouder-kind toernooi georganiseerd. Nu stonden de beste stuurlui niet aan wal, maar zelf in het veld! Het ging er in ieder geval weer fanatiek aan toe. Met z’n allen naar links en rechts, en het was een sportieve, gezellige dag voor groot en klein. Na het ouder-kind toernooi had de A1 ook nog een leuke wedstrijd op het programma staan, namelijk tegen VV Heeswijk! Na een spannende en fanatieke wedstrijd wist Altior te winnen. Zouden we er een paar nieuwe leden oversteken?

Vrijwilligers barbecue
Voor de vrijwilligers van Altior is er op 26 juni een barbecue geweest om hen te bedanken voor de inzet van het afgelopen seizoen. Hierbij willen we nogmaals alle vrijwilligers (of je nu bij de barbecue aanwezig was of niet) ontzettend bedanken voor al jullie werk, inzet en gezelligheid! De club kan niet draaien zonder jullie. Hopelijk kunnen wij volgend seizoen weer op jullie rekenen.

Altior Kamp 2022
Het weekend van 1 tot en met 3 juli zijn 59 jeugdleden onder leiding van een nieuwe generatie leiding op kamp geweest naar de Kers in Vorstenbosch. Voor het eerst in tijden dat het kamp niet gehouden werd tijdens Pasen, waardoor het traditionele eitjes zoeken dit jaar over werd geslagen. Maar met Levend Cluedo, vlag-verovertje, crazy 88 en een bootcamp van Theo Lucius was het weekend weer goed gevuld. Het was prachtig weer, de zon scheen volop, al leken sommige kinderen daar niet bruin van te worden maar een beetje groen…. Of was dat de schmink? We kijken in ieder geval weer terug op een geslaagd kamp!
De datum voor het kamp van 2023 is al geprikt en zal plaatsvinden op 6 tot 9 juli 2023!

Oud en nieuwe bestuursleden
Irene van Zutphen, Lian van den Hurk en Inge Ponsen zijn tijdens de jaarvergadering afgetreden als bestuursleden van respectievelijk secretaris, penningmeester en jeugd TC.
Ilse van Zutphen neemt de functie van Lian van den Hurk als penningmeester over. Marlou van Grunsven neemt de functie van secretaris over.

Nieuwe bord
Er hangt weer een mooi, nieuw bord langs de lijn van Vis bij Loetje!

Een hele fijne vakantie allemaal!