Nieuwsbrief juni 2017

Kampioenen
We hebben weer kampioenen bij Altior. De C2 en D1 werden zaterdag 20 mei al kampioen en de Welpen en F1 werden zaterdag 27 mei kampioen in hun klasse. Proficiat allemaal!

Inleveren spullen
Wil iedereen alle spullen van Altior inleveren. Hiermee bedoelen we pakken, tassen, eventuele shirts of rokken die nog thuis liggen. Deze zijn van de club en hebben we volgend jaar weer hard nodig. We kunnen, nadat we alles hebben, bekijken wat er nog aangeschaft moet worden en hoe we het kunnen verdelen.

Nederlandse Kampioenschappen
Op 3 juni was het NK jeugdkorfbal bij NKV in Nuenen. Helaas heeft dit jaar geen van onze jeugdteams zich weten te plaatsen, maar dat betekent niet dat er geen Altior- vertegenwoordiging was. Anja van Vugt was namelijk gevraagd om de wedstrijd Dakos C1 tegen Peelkorf C1 te fluiten, plus de (troost)finale! Wij zijn ontzettend trots op onze scheidsrechter!

Zonnepanelen
Op 26 mei heeft de bouwploeg de laatste hand gelegd aan de nieuwe materiaalruimte en zijn er 30 zonnepanelen op het dak van ons clubgebouw geplaatst. Hiermee kunnen we nagenoeg alle elektriciteit die we op jaarbasis verbruiken opwekken. Een flinke stap in het verduurzamen van onze vereniging! Bouwploeg, super bedankt voor het harde werken!

Sponsor actie Coop

Van 19 juni tot en met 15 juli zal er een sponsor actie lopen bij De Coop in Heeswijk- Dinther. De Coop wil graag verenigingen ondersteunen door middel van deze actie. Alle bezoekers van de Coop krijgen gedurende de actieperiode bij besteding van iedere 10 euro aan boodschappen een voucher, die zij vervolgens kunnen invoeren bij de actiezuil in de winkel voor de vereniging van hun voorkeur. Het percentage dat voor iedere vereniging gespaard wordt zal na de actie periode berekend worden, waarna het bedrag gesponsord wordt aan de deelnemende vereniging.

Het zou super zijn als jullie Altior hierbij willen helpen. Want hoe meer vouchers hoe meer sponsorgeld. We rekenen op jullie!

Jaarvergadering:
Op maandag 18 september houden we onze jaarvergadering. We presenteren dan de plannen voor het komende seizoen en verantwoorden ons over afgelopen seizoen. Ook is er de mogelijkheid tot het stellen van vragen en het opperen van ideeën. Noteer deze datum! Het is ook jullie club en samen moeten we er iets moois van maken!

Belangrijke data nieuw seizoen
15 augustus: Eerste trainingselectie
22 augustus: Eerste training overige seniorenteams en jeugdteams (tijden volgennog)
27 augustus: Toernooi bij Swift voor deselectie.
2 en 3 september: Startcompetitie
18 september:Jaarvergadering

Iedereen een hele fijne vakantie en tot volgend seizoen!