Nieuwsbrief november 2018

Rabobank Clubkas Campagne
Bij de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank heeft onze club een mooi bedrag gewonnen: 1000 euro. Dit geld gaan we gebruiken voor trainingsjassen voor de leiding en shirtjes voor de scheidsrechters. Bedankt voor jullie stemmen en voor het vragen van alle mensen om je heen!

Speculaas
Er zijn weer veel pakken speculaas en krollen verkocht! Dit jaar hebben we met z’n allen 1388 pakken speculaas en 758 zakken krollen verkocht, met een opbrengst van bijna € 2822. Een extra compliment voor Henry Dortmans omdat hij 75 pakken speculaas heeft verkocht voor Altior! Ook een extra compliment voor Jaidy Lucius (30 pakken speculaas en 8 zakken krollen) en Lisa van Doorn (19 pakken speculaas en 16 zakken krollen). Zij hebben de meeste pakken/zakken verkocht. Voor deze prestatie krijgen zij een presentje! Iedereen weer bedankt!!

Trainen in de kerstvakantie
Op 24 december t/m 4 januari zijn alle teams vrij. Het is twee weken geen trainen. Op dinsdag 8 januari 2019 beginnen de trainingen weer voor alle teams.

Kerstviering
Op maandagavond 17 december zal de jaarlijkse kerstviering bij Altior weer plaatsvinden. Deze viering is voor alle senioren, midweek, recreanten, steunende leden, leiding en bestuursleden.

Zaalregels
Het zaalseizoen is weer begonnen en daarom nog even een aantal zaalregels op een rijtje:

• Niet met zaalschoenen naar buiten;
  • Niet met buitenschoenen de zaal in;
  • Niet door het beheerdershok naar de zaal toe, maar via de kleedkamers of de tussengang tussen de kleedkamers;
  • Er kan gewoon gedoucht worden na de trainingen;
  • Kleedlokalen na de trainingen en wedstrijden netjes achterlaten;
  • Verzamelen op de parkeerplaats bij de Zaert, niet recht voor de deur i.v.m. verkeersveiligheid;
  • Spreek elkaar onderling aan op het nakomen van de regels.

Zaalwacht
Wat wordt er van je verwacht als je zaalwacht hebt?

• Je bent ruim op tijd aanwezig voordat de wedstrijd begint
  • Je ontvangt eventueel de scheidsrechter
  • Je houdt de tijd bij (op het grote scorebord) en in sommige gevallen de score.
  • Als er iemand met gewone schoenen de zaal inkomt, aanspreken en/of slofjes geven.

Sportkampioenen Bernheze
Ben jij vorig seizoen met je team kampioen geworden in de zaal of op het veld? Dan ben je uitgenodigd voor een huldiging op zondag 27 januari 2019 in Lunenburg in Loosbroek vanaf 14.30 uur. Vraag aan je leiding (van vorig seizoen) of dat jij met je team gaat!

Instagram account
Vanaf 22 november hebben we ook een instagram account! Susan van Gerwen zal dit account bijhouden. Volg ‘altior_kv’ om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes en foto’s/filmpjes!