Nieuwsbrief november 2020

Rabobank ClubSupport
Bij de Clubsupport van de Rabobank heeft onze club een mooi bedrag gewonnen: €1352,76. Dit geld gaan we gebruiken om onze trainsters en nieuwe scheidsrechters op te leiden. Bedankt voor jullie stemmen en voor het vragen van alle mensen om je heen!

Materiaal
Alle materialen (ballen, korven etc)  hebben een uniek nummer. Het was weer een hele puzzel om de materialenlijst compleet te maken, omdat er spullen kwijt zijn. Soms nemen leden spullen mee zonder hier melding van te maken. Dit is niet de bedoeling, want ze zijn eigendom van de club. We zijn nog steeds 3 ballen kwijt; een 5, een 4 en een 5 kg bal.

Speculaas/krollen
De verkoop van het speculaas en de krollen loopt al weer een aantal weken. Dit jaar met het lekkers van bakkerij Doomernik! Uiterlijk donderdag 5 november moet het geld en de opgave van het aantal verkochte speculaas en krollen zijn ingeleverd bij je leiding of per app aan Lian (06-28069134) zijn doorgegeven. Vanwege de extra maatregelen omtrent Corona de aankomende 2 weken, hebben we besloten om het ophalen van de verkochte pakken speculaas en krollen uit te stellen tot maandag 23 november.

Maandag 23 november kunnen de pakken speculaas en de krollen opgehaald worden in het clubgebouw van 18:30 uur tot 20.00 uurGraag een eigen tas meenemen, zodat iedereen alles gemakkelijk mee kan nemen. Mocht er een rij ontstaan, dan graag de 1,5 meter afstand in acht nemen.

Kerstviering
Helaas hebben we moeten besluiten om de kerstviering dit jaar niet door te laten gaan, i.v.m. de coronamaatregelen.

Disneybingo
Op vrijdag 30 oktober heeft de activiteitencommissie een fantastische online Disneybingo georganiseerd voor onze DEF en Welpen jeugd. Het was een groot succes! Fijn dat we toch ook in deze gekke tijden wat leuks hebben kunnen doen voor onze jeugd. De foto’s geven je een kleine terugblik op deze mooie avond.

Spelregelbewijs
Iedereen (vanaf de 14 jaar en nog geen spelregelbewijs in bezit) moet weer aan de slag met het halen van een officieel Korfbalmasterz spelregelbewijs. Een aantal meiden zijn hier al druk mee bezig en de eerste twee meiden (Kyra van Lieshout en Didi van der Pas) zijn zelfs al geslaagd! Het is fijn om te zien dat hier al actie op wordt ondernomen. Ook via deze weg: allemaal veel succes en laat het ons weten als je ergens tegenaan loopt.

Gratis sportspreekuur