Wedstrijdverslag 14-15 oktober 2017

Altior komt zeer moeilijk tot scoren

ODC 1 – Altior 1                                              Uitslag: 14-6

Op zondag 15 oktober ging Altior op bezoek bij ODC in Ommel de koploper in de hoofdklasse. Dus de dames waren gewaarschuwd en moesten beter voor de dag komen dan de bekernederlaag van afgelopen donderdag.

Maar ODC schoot als een raket uit de startblokken en Altior had veel moeite om de bal in de korf te krijgen.

Altior was zeker in de 1e helft niet opgewassen tegen de aanvalsdrift van ODC en ging dan ook rusten met een achterstand van 10-1. Dus er moest in de 2e helft veel gebeuren om er nog een wedstrijd van te maken. Altior kwam wel beter voor de dag en er werd beter gescoord dan voor rust maar ODC had het verschil al gemaakt. De 2e helft was in doelpunten in het voordeel van Altior maar de punten bleven in Ommel. De 1e helft van de veldcompetitie zit erop en kan Altior zich op gaan maken voor de zaalcompetitie waar het uit komt in de Topklasse.

Altior 1 – Swift 1 (bekerwedstrijd)         Uitslag: 8-19

DDW 2 – Altior 2                                             Uitslag: 18-7

Klimop 2 – Altior 3                                         Uitslag: 4-6

Altior MW1 – Miko’76/Klick’15 MW1   Uitslag: 9-4

Na twee maal een doelpunt achterstand en een gelijk spel van 4-4 met rust bogen we deze wedstrijd naar onze hand. Met enige malen zwaar fysiek spel wisten we de kansen te benutten. De verdediging hield het spel van de tegenstandsters beter dicht en konden we met oefeningen uit de trainingen nieuwe kansen creëren. Uiteindelijk wonnen we deze wedstrijd met 9-4 waarvan 6 afstand schoten, 2 strafworpen en een doorloopbal. Gescoord en/of gecreëerd door bijna iedereen die meegedaan heeft.

Corridor R1 – Altior R1                                 Uitslag: 7-5

Altior A1 – Bladella A1                                 Uitslag: 8-5