Wedstrijdverslag 14 en 15 januari 2018

Altior geen partij voor De Korfrakkers

Altior 1 – De Korfrakkers 1                         Uitslag: 4-21

Op zondag 14 januari ontving Altior de koploper van de topklasse op dit moment namelijk De Korfrakkers uit Erp. De pupil van de week Jente van Lieshout spelend bij de E2 zag in de eerste minuten een fel spelend Altior dat De Korfrakkers nog iets partij gaf tot aan de 2-2. Daarna ging het steeds beter lopen bij de gasten en Altior ging de kansen die ze kregen ook nog eens missen wat resulteerde in een ruststand van 3-9. Na rust was Altior geen schim meer van wat ze in de eerste minuten lieten zien en liepen de gasten uit Erp steeds verder weg. Er kwam nog enig vuur in het team want de 2 invalsters van de B1 lieten in ieder geval zien hoe het wel moest maar konden verder ook niet voorkomen dat Altior met maar 1 doelpunt in de 2e helft ten onder ging aan de klasse die De Korfrakkers lieten zien. Het werd uiteindelijk toch een grotere nederlaag dan vooraf gedacht.

Zondag gaat Altior op bezoek bij DDW die met De Korfrakkers de koppositie delen. De wedstrijd begint om 15.25 uur in Sporthuis Reusel  in Reusel.

Altior 2 – De Korfrakkers 2                         Uitslag: 7-11

Altior 3 – De Korfrakkers 4                         Uitslag: 8-5

Altior 4 – De Horst/Astrantia 3                  Uitslag: 15-14

Altior MW1 – Be Quick MW1                       Uitslag: 3-10

Gebrand op één of twee puntjes voor ons na een eerdere nederlaag dit seizoen begonnen we aan de wedstrijd. We kwamen achter met een doelpunt maar hadden er een antwoordt op en wisten met drie doelpunten op voorsprong te komen, 3-1. Vele kansen kregen we maar scoren was toch erg lastig. Dit zorgde er voor dat de dames uit Nuland terug konden komen waardoor de stand met rust gelijk was, 3-3. De tweede helft werd, door verschillende wissels aan beide kanten, een totaal ander spel. Wederom genoeg kansen maar te slordig in het afwerken aan onze zijde. Dit deden onze tegenstandsters veel beter. Onze tegenstandsters wisten de tweede helft maar liefst 7 keer te scoren en wij helaas geen enkele keer. Een flinke nederlaag was het resultaat.

Altior A1 – Stormvogels A1                          Uitslag: 6-8

Altior A2 – DSV A3                                         Uitslag: 5-7