Wedstrijdverslag 14 en 21 oktober 2017

Altior E1 en E3 najaarskampioen

Op zaterdag 14 oktober stond voor de dames van Altior E3 een spannende wedstrijd op het programma. Zij speelden namelijk tegen de nummer twee Tovido. Omdat twee van hun teamleden aan het genieten waren van een heerlijke vakantie, moesten zij gebruik maken van een gastspeelster namelijk Meike v Aarle. Er werd mooi gespeeld en ook het baltempo lag hoog vandaag. Hier en daar wat bal verlies maar dat mocht de pret niet drukken. Met een ruststand van 3-1 gingen de dames naar de kleedkamer waar zij nog wat aanwijzingen een kikkertje en een peptalk van hun coaches kregen. Om vervolgens de tweede helft in te gaan. Deze helft maakte de dames mooi af met twee extra doelpunten eindstand 5-1. Na afloop was daar natuurlijk onze mascotte Victoria om de dames te feliciteren met hun najaarskampioenschap.
Ook de E1 werd deze dag kampioen.

Speelsters, supporters het was weer een heerlijke zaterdag met jullie!!!

Zaterdag 21 oktober:
De Korfrakkers C1 – Altior C1                    Uitslag: 3-6