Wedstrijdverslag 27 en 28 januari 2018

Altior sterk maar toch een nederlaag.

Altior 1 – Rosolo 1                          Uitslag: 11-24

Op zondag 28 januari stond er weer een zware wedstrijd voor Altior op het programma. De nummer 3 van de topklasse kwam op bezoek, Rosolo uit Reusel. De pupil van de week Sien Verhallen zag Altior fel uit de startblokken komen wat resulteerde in een voorsprong van 3-1. Daarna was het Rosolo die het heft in handen wilden gaan nemen maar Altior liet dat niet zo meteen gebeuren. Na de 4-2 kwam Rosolo op een voorsprong van 4-5. Altior kwam terug op gelijke hoogte en daarna was het om en om scoren tot aan 8-8. Aan het einde van de eerste helft was het toch Rosolo die op voorsprong kwam en de dames gingen rusten met een stand van 9-11. Het was een sterke helft die Altior liet zien dus dat beloofde wat voor de tweede helft. Maar Rosolo kwam sterker terug uit de kleedkamer en liep steeds verder weg. Altior kon het niet meer opbrengen van wat ze voor rust hadden laten zien en de wedstrijd eindigde in een eindstand van 11-24. Zondag 4 februari staat de derby van Bernheze op het programma met Prinses Irene uit Nistelrode. De wedstrijd begint om 12.30 uur in sporthal De Overbeek in Nistelrode. Supporters …..tot dan !!

Altior 2 – Rosolo 2                          Uitslag: 6-26

Altior 4 – Avanti 2                          Uitslag: 10-10

Altior MW1 – Celeritas MW1      Uitslag: 7-8

Benieuwd wat deze wedstrijd ons zou brengen na een zware game en nederlaag van vorige week begonnen we voorzichtig aan de wedstrijd. Verschillende doelpogingen resulteerde niet in het gewenste resultaat en met rust keken we tegen een achterstand aan van 2-4. Door een oplettende scheidsrechter bleek een speelster niet te mogen spelen omdat ze niet geregistreerd stond bij de club van onze tegenstandsters. De wissel die daarop volgde maakte het spel anders waardoor wij meer kansen kregen en groeiden in de wedstrijd. De stand wisten we op 7-7 te brengen nadat we vanaf 4-4 steeds één puntje achter kwamen. De laatste minuten waren erg spannend en een gelijkspel zou verdiend zijn geweest. De dames uit Wijbosch wisten een afstandsschot te maken alvorens we een laatste poging zagen mislukken omdat 2 speelsters van beide partijen hard op elkaar botsten en de scheidsrechter, na een paar minuten blessuretijd, de wedstrijd had afgefloten. Een zure nederlaag was het gevolg.

ODC A1 – Altior A1                          Uitslag: 14-14

Avanti A1 – Altior A2                      Uitslag: 10-3