Wedstrijdverslag 5 november 2017

Altior begint zaalcompetitie in Topklasse

Altior 1 – Swift 1 Uitslag: 17-27
Op zondag 5 november speelde Altior hun eerste wedstrijd in de zaal en wel in de topklasse. De pupil van de week Guusje Roovers zag dat Altior een voorsprong nam tegen Swift uit Velden. Daarna was het telkens om en om een doelpunt totdat Swift na de 4-4 een voorsprong nam en telkens iets verder weg liep. Altior had er geen antwoord op en ging rusten met een fikse achterstand van 7-14. Werk aan de winkel dus want de dames uit Velden hadden een goed schot dus dat moest eruit gehaald worden. In de 2e helft werd het niet veel beter maar Altior probeerde het wel en kwam iets beter in hun spel, maar telkens had Swift er weer een antwoord op. Ze bleven maar scoren en moest Altior uiteindelijk toch buigen voor Swift die er met de overwinning vandoor gingen. Op zondag 12 november gaat Altior op bezoek bij De Korfrakkers in Erp. Aanvang 14.55 uur.

Altior 2 – Swift 2 Uitslag: 13-15