Wedstrijdverslagen 14 en 15 april 2018

Altior verliest kostbare punten

Klimroos 1 – Altior 1                     Uitslag: 13-11
Op zondag 15 april ging Altior op bezoek bij Klimroos in Hoogeloon. De dames begonnen voortvarend en namen een voorsprong van 1-4. Daarbij werden ook nog goede kansen onbenut gelaten en slecht uitgevoerd anders was de score zelfs nog hoger geweest. Maar Klimroos werd na het openings offensief van Altior steeds sterker en kwam terug tot 4-4. Het werd zelfs 5-4 maar Altior nam daarna toch weer een kleine voorsprong die niet meer werd dan 1 doelpunt verschil. Net voor rust kwam Klimroos weer langszij en gingen de dames van een moeilijk bespeelbaar veld en met een tussenstand van 7-7 op het scorebord naar de kleedkamers. Klimroos kwam na rust sterker uit de kleedkamer en liep uit naar een 10-7 voorsprong. Altior kon niet meer het spel van de 1e helft opbrengen en wanneer er werd gescoord was Klimroos gelijk daarna weer gevaarlijk en bleef het ook scoren zodat er uiteindelijk kostbare punten werden verloren en Altior van het veld ging met toch een onnodige nederlaag. Zondag 22 april komt Heumen op bezoek. De wedstrijd begint om 14.00 uur.

DSV 2 – Altior 2                               Uitslag: 6-10

Prinses Irene 3 – Altior 3             Uitslag: 4-13

Altior 4 – Spes 4                              Uitslag: 7-8

Altior MW1 – Rooi MW1              Uitslag: 8-8
Met de aanwijzingen die we normaliter in de rust krijgen startten we de wedstrijd. Dit resulteerde niet direct tot het gewenste resultaat, want de dames uit Sint Oedenrode scoorden als eerste met een één-hand-schot vlak onder de korf. Toen we een strafworp misten liepen we even achter de feiten aan omdat onze gasten wel wisten te scoren. Na de 0-2 wisten wij een doelpunt te maken maar namen de dames van Rooi wel steeds de leiding. Met rust was de stand 3-4. Na de ranja konden we meteen een doorloopbal benutten en werden er 3 strafworpen aan de andere zijde gemist. Na de stand van 4-7 lukte het ons beter om tot scoren te komen en kropen langzaam dichterbij. De strafworpen die aan onze kant gegeven werden konden we wel door het mandje krijgen en werd de wedstrijd tegen het einde nog een echte triller. We roken de overwinning maar de tijd was een klein beetje te kort. We waren toch blij met een gelijke stand.

Altior A1 – Spes A1                         Uitslag: 10-12

Altior A2 – Avanti A2                    Uitslag: 14-8