Wedstrijdverslagen 8 en 9 december 2018

Altior 1 houdt punten niet thuis

Op zondag 9 december speelt Altior thuis tegen De Peelkorf. Na twee nederlagen in deze zaalcompetitie, wordt het hoog tijd om de punten in eigen huis te houden. Van de ploeg uit Ysselsteijn werd op het veld al gewonnen. Pupil van de week Karlijn van den Hurk liet met haar roze sokken zien dat ze al erg goed is in het nemen van doorloopballen op een hoge korf. Al snel in de wedstrijd opende Karly de score met een afstandsschot. Peelkorf maakte gelijk en de eerste helft werd om en om gescoord. De ruststand was 6-6. In de tweede helft ging het aanvankelijk ook gelijk op, maar na acht minuten wist De Peelkorf een gaatje van twee doelpunten te slaan. Het lukte de thuisploeg niet om dit gaatje te dichten en ondertussen liepen de gasten langzaam verder uit. Met nog zeven minuten op de klok wisten de Ysselsteijnse dames het verschil te vergroten tot 9-15, maar omdat de groen-witten daar direct antwoord op hadden en snel twee keer scoorden, bleef het toch nog even een wedstrijd. De korf werd door Altior niet vaker gevonden, waardoor de eindstand bleef steken op 11-16. Volgende week speelt de ploeg in Hapert tegen Bladella haar laatste wedstrijd van 2018. Ondanks dat de wedstrijd pas om 17.20 uur begint, hopen we toch op een grote hoeveelheid supporters.

Altior 2 – Be Quick 3                            Uitslag: 14-17

Altior 3 – Rietvogels 2                          Uitslag: 14-8