Wedstrijdverslagen week 40

DDW te sterk voor Altior

Altior 1 – DDW 1                                       Uitslag: 8-13
Voor Altior stond op 10 oktober een Super Sunday op het programma. Alle zondag-teams spelen thuis en daarnaast wordt ook ons mooie nieuwe kunstgrasveld officieel geopend. Alle reden voor het vaandelteam om te vlammen tegen DDW. De pupil van de week, Fenne v.d. Akker, zag aan het begin van de wedstrijd de gasten al een gaatje van drie doelpunten slaan en Altior mag de rest van de wedstrijd in de achtervolging. Omdat de rest van de wedstrijd gelijk op gaat, lukt het niet om dichterbij de komen. In de laatste minuten van de wedstrijd neemt de thuisploeg wat meer risico, waardoor DDW het gat kan vergroten naar 8-13. Na deze wedstrijd mag het tweede team ook aantreden tegen DDW. De groen-witten zijn erop gebrand de eerste punten in de wacht te slepen en het harde werken wordt beloond. De wedstrijd wordt gewonnen met 10-6. Zondag 17 oktober mogen beide ploegen in Ommel aantreden tegen ODC. Eerst het tweede om 11.30 uur en daarna het eerste om 13.30 uur. De laatste kans om voordat we de zaal ingaan het puntenaantal te vergroten.

Altior 2 – DDW 2                                       Uitslag: 10-6

Altior 3 – DAKOS 2                                   Uitslag: 13-10

Altior 4 – VMS’21 5                                 Uitslag: 7-5

Altior 5 – DAW Schaijk 4                        Uitslag: 5-12

Altior 6 – DOT 1                                        Uitslag: 10-10

De Korfrakkers MW1 – Altior MW1   Uitslag: 6-3

Altior MW2 – Prinses Irene MW2      Uitslag: 10-7

DAW Schaijk A1 – Altior A1                  Uitslag: 8-15
Altior begon sterk aan de wedstrijd en al snel was het 0-2. DAW Schaijk kwam terug in de wedstrijd en maakte de 1-2. Vervolgens liep Altior uit naar 3-8 en zo gingen ze de rust in. De 2e helft Altior zat nog in de rust stand en binnen 3 minuten stond het 6-8. Toen ging de knop om en maakte Altior de voorsprong weer groter. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken. Eindstand 8-15.

Altior A2 – Corridor A1                           Uitslag: 13-10

Be Quick B1 – Altior B1                          Uitslag: 3-6