Wedstrijdverslagen week 12

Geen finaleplaats Altior B1 en Altior A1

Afgelopen zaterdag 23 maart speelde Altior B1 en Altior A1 hun kruisfinale in Erp. Altior B1 moest de spits afbijten tegen De Korfrakkers B1. De meiden begonnen gespannen aan de wedstrijd en kwamen met 5-0 achter. Net voor het rustsignaal werd het 5-1. De 2e helft begon nog spannend te worden nadat Altior B1 snel 2 doelpunten scoorden. Maar de meiden moesten toch buigen voor De Korfrakkers B1 en verloren de wedstrijd met 10-5. Na deze wedstrijd kwam Altior A1 in actie tegen De Korfrakkers A1. Hier zaten de toeschouwers wederom op het puntje van de overvolle tribune en waar zelfs Altior A1 voorkwam in de wedstijd. Maar bij rust was de stand 7-5. Na rust kreeg Altior A1 nog volop kansen op de 7-6 maar de meiden uit Erp scoorden uiteindelijk de 8-5 en wonnen de wedstrijd met 13-8. Op naar de buitencompetitie waarin er weer nieuwe kansen komen voor verschillende teams op een mooi resultaat van het buitenseizoen. Zet alvast 4 april in je agenda waarin Altior 1 en 2 een oefenwedstrijd thuis spelen tegen DDW 1 en 2. Vanaf 20.00 uur.

Sportclub Loosbroek C1 – Altior C1                Uitslag: 6-3
Altior MW 2 – VMS’21 MW1                             Uitslag: 6-9