Wedstrijdverslagen week 13

Altior A1 niet naar finale NK

SV Melderslo A1 – Altior A1
Afgelopen zaterdag 1 april (dit was geen grap) stond er een belangrijke wedstrijd voor Altior A1 in Horst op het programma. Omdat Altior 3de was geworden in de hoofdklasse speelde ze de kruisfinale tegen de nummer 2 SV Melderslo A1. De winnaar zou zich plaatsen voor de Dameskorfbal Zaalfinale in de Maaspoort in Den Bosch op zaterdag 8 april. Het werd een spannende wedstrijd waarin Altior sterk begon en een voorsprong nam van 1-5. SV Melderslo kwam daarna ook op stoom en de dames gingen de rust in met een 7-7 stand. In de tweede helft ging het scoren een beetje om en om en met nog 15 minuten op de klok was er de voorsprong voor Altior van 10-11. De laatste 10 minuten zijn er om snel te vergeten en ging de finaleplaats naar SV Melderslo die uitliepen naar een overwinning van 16-11.
Het was balen voor de meiden maar ze zijn toch weer een ervaring rijker. Op naar het buitenseizoen waar er opnieuw kansen zijn, en voor revanche.

Altior MW1 – Flash MW1                Uitslag: 10-4

VMS’21 MW2 – Altior MW2            Uitslag: 3-14