Wedstrijdverslagen week 19

Altior 1 blijft op kampioenskoers

Altior 1 – DAKOS 1                                           Uitslag: 8-5
Afgelopen zondag 12 mei (Moederdag) stond de wedstrijd tegen DAKOS 1 uit Someren op het programma voor de dames van Altior 1. Het was een belangrijke wedstrijd waarin de punten gepakt moesten worden om in de race te blijven voor het kampioenschap. DAKOS stond op de tweede plek in de competitie dus voor hen was het ook belangrijk de punten te pakken. De dames van Altior begonnen fel aan de wedstrijd. Zij gaven DAKOS veel verdedigende druk waardoor DAKOS niet tot scoren kwam. Altior pakte zelf de doelpunten mee en gingen met een 5-0 voorsprong de rust in. Na rust zag de pupil van de week Lauren Boer dat DAKOS  sterker de kleedkamer uit kwam en begon te scoren. Bij Altior werden in deze fase van de wedstrijd de kansen niet afgemaakt waardoor DAKOS terug kon komen in de wedstrijd. Zo kwamen zij terug tot 6-5. Gelukkig wist Altior nog twee keer te scoren en blijven de punten met een eindstand van 8-5, in Heeswijk Dinther. Zondag 26 mei om 14.30 uur staat de kampioenswedstrijd tegen SVOC’01/United 1  uit Oirlo op het programma aan de Droevendaal waarin we alle supporters nodig hebben en iedereen dus van harte welkom is om te komen kijken maar vooral om de dames aan te moedigen. Tot dan!

Altior 2 – DAKOS 2                                           Uitslag: 8-5

Altior 3 – Astrantia/ONA 2                             Uitslag: 7-9