Wedstrijdverslagen week 48

Altior onderuit tegen Melderslo

Altior 1 – Melderslo 1
Afgelopen zondag 4 december stond de wedstrijd tegen Melderslo 1 op het programma. Melderslo begon fel en scherp aan de wedstrijd. Ze gaven verdedigend veel druk waardoor het even duurde voordat de doelpunten vielen aan de kant van Altior. De wedstrijd ging tot de rust gelijk op. Beide partijen stonden verdedigend sterk. Altior had moeite met scoren en maakte onnodige fouten. Altior ging met 5-5 de rust in. Ook na de rust ging het gelijk op, en zag de pupil van de week Mik Dobbelsteen dat Altior fouten bleef maken waardoor Melderslo kon uitlopen tot 6-9. Altior kwam aan het eind van de wedstrijd nog wel terug, maar helaas was het niet voldoende. Eindstand 9-11. Altior laat helaas de twee punten liggen. Zondag 11 december een nieuwe kans op 2 punten die hard nodig zijn om mee te blijven doen om de hoogste positie. Dan speelt Altior om 14.15 uur wederom thuis in sporthal de Zaert tegen ODIO 1 uit Millingen aan de Rijn.

Altior 2 – Melderslo 2                      Uitslag: 12-12

Altior 3 – Melderslo 3                      Uitslag: 12-15